Wednesday, October 20, 2010

Sinar kebahagiaan...~

Alhamdulillah...syukur bagiMu ya Allah...
tahap kesihatanku dah makin ok...
semoga kesihatanku ni kembali sihat mcm dulu dan juga keadaanku akan kembali ceria...amiin~
thanx pd smue yang xpernah ptus asa memberi nasihat dan semangat pada diri yg lemah ini...
insyaAllah,aku percaya suatu hari nanti akan beroleh kebahagiaan yang kekal abadi...
utk mendapatkan sesuatu yg baik dlm hdup akan lalui dgn pelbagai dugaan dan ujian...
mungkin Allah mmberi dugaan pdku supaya aku lebih kuat dan tabah...
mcm2 masalah yg menimpa diri..mngkin jgak mengajar aku erti sebenar sebuah kehidupan..
supaya masa akan datang aku tak terlalu lalai dan leka dengan kesenangan yang aku dapat...insyaAllah...
bermonolog sendiri la pulak aku ni..haha...
my dear farah lina...
# u've to be strong....
# lawan segala sakit yang datang...
# think +ve...
# bahagiakan org2 yg kau sayang..
# tambah berat badan yg dh turun ni..makan byk2!!
# chill k..be happy olwez..chaiyok2...!!


~Keharmonian,kebahagiaan,ketenangan, sakinah, mawaddah & rahmah~





No comments:

Post a Comment