Sunday, October 10, 2010

10.10.10

nice date today..kepada sesape yg melangsungkan perkahwinan hari ni 
sungguh bertuah sbb tarikh yg cantik..hehe...
aku dalam angan2 nak pilih tarikh 12.12.12...lagi cantik..
time tu plak cuti skolah kan.hahaha gilo berangan la...

hmm..ape ye aku nk mengarut lagi hari ni..??
hari ini tak ada apa yg menarik pun jadi kt aku...
seperti biasa,bangun pagi melakukan tugas2 harian seperti suri rumah sepenuh masa..hehe
tadi member ada bgtau yg borang KPLI dah keluar arini..
so,kena beli no pin kat bsn then baru apply....
aku minat gile bab mengajar ni..dari dulu lagi....baru2 ni dah apply utk lecturer poli...
harap impian aku utk menjadi tenaga pengajar tercapai la..amiin...
bulan 12 ni aku daftar untuk sambung belajar,insyaAllah...
tengah tunggu surat je sampai umah...
hope everything will go smoothly..amiin...pray for me k...;-)
sampai sini je kot update..xtau nak mengarut apa lagi...huhu...nanti continue lagi..tataaaa~~



2 comments:

  1. gud luck 4 everything u do..
    may Allah always b with u.
    may u always strong when facing d problems..
    amiinnn...
    :-)

    ReplyDelete
  2. insyaAllah..thnx a lot..
    hari makin hari mkin berat dugaan..
    insyaAllah doakan diriku tabah menempuh segalanya..amiin..;-)

    ReplyDelete