Sunday, October 17, 2010

hati yang sentiasa sedih....~

sabar la farah..menangislah sepuas2 nya..
andai itu dapat melepaskan segala isi hatimu...menangislah farah....
semoga Allah memberi petunjuk dalam aku membuat keputusan..
biarlah aku simpan kesedihan di hati ni sampai bila2....
sekalipun aku jatuh sakit teruk,apakan daya..memang segalanya atas balasan keslahanku.....
andai apa yang dia wat adalah salah,semoga suatu hari nanti Allah akan bagi balsan pada apa yg dia wat kt aku..mungkin dia akan rsa blik apa yg aku rasa..sebab aku juga pernah merasai semua itu...
aku juga pernah menjadi org ketiga dlm perhubungan org...skang,aku dh dpt balasan atas sikapku..
pergilah kau membawa hati yang lara..~

2 comments:

  1. jgn sedih2 okie....yg lps 2 lps...skrg2nya ko beruntung sbb ko belajar sesuatu yg blh buat ko lagi kuat dr dulu...we lear frm the past...cam aku gak...lurve u....

    ReplyDelete
  2. aduhai...
    emm..smue ni pengalaman..pengalam utk ajar kite lbey hati2 dlm memilih..aku sedey sgt..xtau nk ckp cmna...dh xrse lgsng feel happy dlm diri ni...thnx 4 olwez support me..luv u 2 dearie...

    ReplyDelete