Wednesday, November 10, 2010

Rindu di hati~

Rindu di hati...
tajuk yg menarik..ape maksud nya yea..??haha
rindu bertamu di hati pada blog kesayangan la..ape lagi..hehe
dah seminggu tak update blog....dalam seminggu macam2 jadi kat diri ni...
hidup kacau bilau,serabut,macam2 ada la..
Alhamdulillah mungkin berkat kesabaran menempuh semua ujian2 itu,
aku masih lagi boleh bernafas dan boleh teruskan hidup...cewaah,,ayat tak boley bla tul...
dalam dugaan itu jugak mengajar aku lebih kenal diriku yg sebenar...perangai2 burukku...hmm..
really hard to be better person...selalu je wat silap..aduhai diri...cakap je lebih,tapi perangai makin buruk...
farah,farah...come on dear...pls...sentiasalah bermuhasabah...jangan terlalu leka dengan kegembiraan dan kesenangan yang diberi...jika kita salah langkah,kebahagiaan yang kita dapat akan lesap dan hilang begitu saja dan akan datang bermacam2 masalah....bukan mudah untuk kekalkan kebahagiaan jika kita tak pandai menjaga dan mengawal..mengawal emosi..jgn biar emosi memakan diri...hmm...
sekarang baru aku tau,untuk mendapat kebahagiaan yang hakiki bukan mudah...
ok,stop talk about it..kita cakap tentang lain plak...hehe
xboley lame2 ni sebab nk kena prepare for my PTD test....
banyak nak kena study...bukak buku SPM & PMR..baca sejarah..adoii,,subjek yang wat aku nantuk..
tak pela,demi PTD,aku usahakan jugak...this is for my future...i must do the best...chaiyok2!!!
kerana PTD,KPLI test terpaksa di lepaskan..nak wat camana..test jatuh hari yang sama pulak
iaitu pada 13Nov 2010 ni(Sabtu)...nape la diorang ni wat hari yang sama...saja je nak suruh aku wt pilihan...
dua2 aku nak,,,tapi difikirkan balik better aku amik PTD sebab cerah sket masa depan..hehe
kalau KPLI nak kena belajar lagi setahun,then posting xtau nak hantar katne,silap2 sabah or sarawak...
jauh tu...xsanggup pulak..hehe....
hmm,,ade pulak lagi satu cite tentang....(jeng jeng jeng)..kita continue di lain hari..hehe
next time i story kat you all eh ape bende nye pulak tu...suprise..haha...
dah lame sangat dok ngadap ni..masa is the time(trademark mase matrix dulu)...haha
banyak lagi kene study ni..adoi2...doakan kejayaanku dalam test nanti yea..thnx..luv u all!!daaaa...~




No comments:

Post a Comment